Hungrig så det skriker om det!


Nyss kommit hem från jobbet, fick ju följa med till stan och jobba idag också, så det blev lite mer timmar..=)
Ska med in till stan på måndag också..=)

Nu sitter jag och lyssnar på min stackars mage som bara kurrar och kurrar utav hunger..=P
Väntar på att Mattias ska komma hem, så ska vi köpa pizza!!!=) mumsfillibabba!!

Ikväll ska det bli mys på hög nivå, kanske tar en titt in till Emma, som skulle ha fest idag.
Jag kan ju tyvärr inte festa eftersom jag ska upp tifigt imorrn och jobba.."själv för första gången  =P"..
Men en snabbis kan jag ju titta in.

Längtar till imorrn, komma hem vid 09.00 på morgonen, ha hela dagen framför sig, sitta i solen och dricka vin med min älskling..
Låter inte det underbart..? JO! för DET! gör det..=P

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0