Lördag = Party!!


Hade en super lördag..=P
Gänget satt samlat på kittys balkong, pratade & riktigt njöt av varandras sällskap..=)
Jag tror vi alla satt där och kände hur lycklighetskänslorna sköljde över oss..=)
Det var hur underbart som helst..

Sen kom det mer folk och festen började..
Tjejen som presenterade alla läckerheter =P var hur cool som helst!!
Skrattade och pratade mycket med oss, man kände verkligen att man kunde fråga vad som helst..
Hon var jätte duktig!! =)

Kvällen kom fort och det var dags för oss tjejer att gå på krogen..
Blev tyvärr inget nöjjes, så det fick bli score. Men man har så kul som man gör det, och jag hade en toppen kväll..
Jag och Linda åkte med nattbussen hem.
När jag kom hem märkte jag att mobilen var borta, jag fick panik och sprang till Linda, som tur var hade jag glömt den i en bil, som kom tillbaka med den på natten sen..=)

Kom i säng vid 4 halv 5 efter lite soppa och skorpor..=P

Bilder kanske..?.

                       

Kommentarer
Postat av: Kitty

Snygg jag var då med kuken mitt i ansikte. Urk! Sandra ser ut som en ängel!

2009-04-13 @ 18:30:24
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0