OJ! vad vi har handlat!


Fick ihop till 7 matpåsar tillslut..=P Var en kul sväng till stan med Hummer..=)
Fick också hälsa på våran Kitty, även om det bara var en liten stund, så är det alltid lika kul att träffa dej gumman!!=)

Nu har jag packat upp alla varor och lagat mat till mig och älskling, så nu väntar jag bara på att han ska komma hem och äta med mej..=p

Har vart inne hos frissan här i kil och frågat hur mycket en avfärgning skulle gå på, mellan 300-500 sa hon, så mina underbara föräldrar ska sponsra mitt hår! =) Tack mamsen & papsen!! =D
Så nu ska jag ringa och beställa tid, så jag kan bli blond nån gång!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Så tråkigt att ni inte kunde stanna längre :(

2009-04-25 @ 10:38:37
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0