Bajs i trapphuset!


FY! Buffa!! Mattias släppte ut Buffa tidigt i morse, så han har varit i trapphuset länge, så när jag öppnar och släpper in honom, möts jag av en stark, unken doft, som sticker mig i näsan..
Buffa har lagt en stor hög i hörnet precis utanför dörren!!
Så jag springer fort in och hämtar papper & spade, stannar till vid dörren för att lyssna så att ingen är i trapphuset..(det är ju pinsamt att det är just min katt som är skyldig..)
Och smyger ut för att ta bort bajset..
In igen, gör samma sak, smyger ut och sprayar doftspray i trapphuset..

Buffa får inte gå ut när jag inte är vaken längre! Jag måste höra när han kommit in, så det inte blir fler olyckor!=P

Kommentarer
Postat av: Kitty

Haha! Vilken goding. Hade gärna velat sett dej då :p

2009-02-11 @ 19:43:41
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0