Hata trådlöst!


Jag blir så trött på mitt internet!!
Nu äntligen lyckades jag komma in på bloggen, har tagit mig hela dagen nästan.
Idag har jag varit hemma hos Lindas mamma och sett på (Mamma Mia)
Vilken otroligt bra film!!..NOT !
Sen gick vi hem till Linda, där jag snodde ett paket nudlar..=P Tack gumman! =D
Nu har jag precis kommit hem och ska ställa mig och diska tänkte jag..
Mattias kommer hem senare, vid 8 lr nåt tror jag..
Då blir det mycket mys!!=P

Snart är det alla hjärtans dag också, får se vad vi hittar på för något mysigt då..?
Har inte så mycket pengar för att hitta på något särskilt heller, men nåt måste vi ju göra..=D

Nej nu ska jag fixa lite här hemma, men får se om jag kommer in på bloggen senare lr imorrn för att skriva.
Hej så länge iaf!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Bloggen har krånglat för både mej och Sandra också, så jag tror inte det bara var ditt internet :) Inte vara ledsen ..

2009-02-12 @ 23:45:49
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0