tankar..


Linda har varit här och druckit kaffe, & så har vi ätit lite..=D
Har gjort några halsband, tänkte fortsätta med det nu..=p
Sitter och lyssnar på musik, väntar på mattias & tänker på jobb..
Känns så tröttsamt!
Jag vill verkligen ha ett annat jobb, men det känns så svårt.
Känns som jag aldrig kommer att komma ifrån BK.!
Jag kan jobba med nästan vad som helst, bara jag får ett annat jobb & så jag vet att jag har pengar varje månad..
Kan det verkligen vara så svårt..?

Nej, jag får försöka stänga av dom tankarna för idag, så får jag börja på nytt imorrn..=P
Tänkte gå till komunen med mitt cv, & försöka få något jobb där om det går..

Skriver mer imorrn..hej så länge!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0