vardagliga sysslor har blivit mitt liv!


Vad har hänt denna onsdag.??
Jo, Linda har varit här och druckit kaffe, och tittat på Alvin & chipmunkarna..=p hehe..
Älskar! Theodor!!Vill ha en liten, tjock och gosig chipmunk hemma!!=D

Har märkt att jag gör inte så mycket mer om dagarna än att städa och dricka kaffe..=P
Men snart blir det andra bullar, när jag börjar jobba igen..
Pirrar i min mage bara jag tänker på det! Tåg & buss i flera timmar för att jobba i kanske 4 timmar! vill inte!
Hoppas verkligen på ett jobb i kil..

Mattias sover i Sunne idag, så det blev inge mys i soffan som jag hade hoppats på..=(
Men det får bli imorrn istället..=D

Jag får sitta och mysa ensam idag, tänkte va uppe länge och bara sappa mellan kanalerna..
natti natti, så syns vi imorrn!

Kommentarer
Postat av: Kitty

När är det du börjar jobba?

2009-02-12 @ 00:13:11
URL: http://kittson.blogg.se/
Postat av: Kitty

Fasan, det är ju snart det. Ska ner till stan i veckan jag och söka på Pekås. Måste börja jobba lite jag med känner ja. Blir så rastlös, och framförallt pengalös av att sitta hemma :(

2009-02-12 @ 12:16:13
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0