Vill ha ny Mobil !


Vad glad jag är idag!
Sitter och sjunger för mig själv och känner mig lycklig..=)
Jag vet inte riktigt varför, jag är bara glad..=) hehe..

Linda kom inte på kaffe igår  =(, så jag har skickat medelande till henne att hon måste! komma idag..=P
Istället tog jag & Mattias en kvällspromenad till solariet igårkväll..=)
Vi tänkte att vi ska sola på torsdag också, så vi får en fin bränna till kryssningen..=)

Idag ska jag väl inte göra så mycket, ska tvätta kläder till kryssningen, dricka lite kaffe och se på tv.=P
Men nu ska jag sätta mig och göra ett sista halsband, innan alla pärlor är slut!!
Måste köpa mer pärlor!


Imorrn ska jag till Kitty!!Ska bli helt underbart att träffa henne & Hilda!Har inte sett dom på länge nu!!
Sen på torsdag ska jag och mamma till bergvik och kolla på nya mobiler till henne,mig & Mattias..
Jag och Mattias vill ha en Sony Ericsson C509..
8 MP Kamera!!=)..




Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0