1 Dag i 2 komuner..



I dag har jag varit iväg till grums med mamma för att hämta min cykel..
Den stog kvar !!
Mamma handlade lite på ica i grums, sen åkte vi till mitt jobb för att prata med mette..
Hon är jätte glad att jag snart ska komma tillbaka till jobbet..
Sen åkte vi en sväng till Ö&B, där jag köpte nötter och chips till mej och Mattias..=P

När jag kom hem städade jag som en galning och diska..
Blev rent och fint!! =D

Gick hem till Linda och fick mig lite mat..=P tackar !
Hon följde med hem till mig, och vi har precis tittat på top model !!
Har längtat efter att det skulle börja igen !! =P hehe..

Nu ska jag och min loverboy titta på film, innan vi kryper ner för idag..
Puss Hej !

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0