2009 ! Najn !.....Jaaaa !



Min nyårsafton var superkul..
Det blev en dispyt på slutet, men det fixade sig =D  (fulla och dumma)
Älskar ju dej gumman..
Vi ska inte bråka du är ju min syster!!

Och jag tyckte om maten !! =P hehe
Det var supergott jag och min äskling fick med en form hem dagen efter..
tack svärmor !
På tal om dagen efter...
Då mådde jag bajs!
Skulle gå upp och äta lite rester..
Jag tog en potatis, men innan jag fick ner den fick jag rensa min mage först..=P
Men efter det var jag fit for fight igen..=P

Myste hela dagen med min älskling igår, som vi brukar..=D
Idag blir det en lång städdag för mig..
Mattias jobbar och jag städar..
Jag skulle nog trivas som hemmafru tror jag..=P hihi..
Hoppas att linda kommer på kaffe också..

nej nu ska jag börja mitt arbete..
hej så länge!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0