Jag Må Jag Leva!!=D


21 år idag!!=D
Som firades först igår med tjejerna, älskling & några av hans kompisar..
Skoj var det iaf!!
Någon spydde, någon blev lite full för tidigt =P , någon pierca sig & andra bara va..=D hehe..
Syster kom också mitt i festen med en flaska mousserande till mig..=D
Gulligt va..?
Hon kunde inte komma idag, för att han jobbade, så därför kom hon igår istället..=P
rolig fest! Tror det var den första festen som allt kändes som vanligt igen..som förr..=D
lr va säger ni ?=P
kändes väldigt bra!


Idag firades jag av mamma, brorsan,Lisa,Moster Notta & kusin..=D
Satt & drack kaffe och åt god tårta..
Senare kom även svärmor & svärfar..=D

Har fått en stor fin stekpanna av mamma.
Trisslotter utan vinst av brorsan & Lisa..=P
Handdukar av Moster & kusin..
& så får jag handla för 150 kronor på ALL-TING av svärmor & svärfar..=D

Tack till alla!!

Nu sitter jag & firar lite med min älskling..
tittar på körslaget & dricker lite summertime!!=D mmmmmm..!!hehe.

Ses imorrn! HEJ!


Tjejgänget på juldagen!!=D haha..



Kommentarer
Postat av: Kitty

summertime .. Mmm.

2009-01-24 @ 23:08:00
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0