stor! Uppdatering.


Mattias har inte hittat rätt säkring till datorn, så den går ju stup i kvarten! =(
Och sen har ju det fina vädret inte låtit mig sitta här.

Men nu är jag ensam hemma i dåligt väder, så jag tänkte passa på att fylla i allt senaste som hänt.=)

Ja vart ska vi börja? Jag tror att vi börjar med midsommar..=P

Det var en helt underbar midsommar!
Fick träffa nästan hela pappas släkt!
Ser dom aldrig!
Vi var hemma hos min faster carina i Karlstad.
Satt i partytält och sjöng,lekte lek och pratade massor! =D
Men jag tycker alltid att det är bättre med bildbevis istället för massa ord..=P
Så här kommer det.......


    
pappa i peruk! =P              hahaha!!Rolig lek! titta på filmen på facebook!      Kusin Rebecka!


   
Jag,Vanja,Rebecka   faster Carina         faster Anne             Kusin Liam

 
      Farmor                            Rojne


Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0