Nationaldagen!


Hejja Svärjä!!!=D
Dagen började med att jag, Kitty, Linda, Sandra & Hilda gick på stan, åt lite mat och tittade på nationalfirande på torget..=)
Det var utan att överdriva helt Fu**ing underbart!!=)
Senare så var det Jag, Linda & Kitty som satt på balkongen hos roger och hade det super mysigt!!
För Sandra var så snäll att vara barnvakt!

Mycket, mycket snack om allt!! =)
Synd att Kitty stack iväg på kvällen, för det var då det började bli riktigt tråkigt!!
Thissa bjöd oss på fest, så jag & Linda stack dit..Det hur kul som helst att träffa Thissa & Josse men annars var det faktiskt ingen höjdarkväll..=(
Men tjejer! Vi får ta och ha en riktig tjejkväll nån dag! Bara vi hela kvällen! ok? bra! =P

Här är lite bilder från det bästa! =D



Mumma med glass!!=P














Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0