Förlovningsringar!


Har nyss dukat fram frukost till mig & Mattias..=)
Ska äta goa smögåsar med massa pålägg & dricka te!!.=)..mmmm!!..=P
Handlade igår, så vi har mycket gott i kylen/frysen nu!..=)



Vi beställde ringar igår också!!Info om Harmoni, 7-3
Jätte fiina guldiga med små mönster på..=)
Längtar tills vi ska hämta dom!!









Ungefär så här ser dom ut, lägger ut bild när jag får dom, fiina va? =)





Pratade med Linda nyss, så jag ska följa med henne till Kitty en stund sen!..=)
Hilda har fått 2 små tänder i underkäken..=) Gulligt !

Nej nu kom han hem, nu blir det frukost!!=)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Verkligen jätte fina! :)

2009-03-03 @ 18:25:10
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0