första dagen på nya jobbet!


 Vaknade av klockan 5 i morse..=P
Konstigt nog, så var jag ganska pigg ändå..
Cyklade till Vikstaskolan för att möta Petra (min handledare)..kl 6..
Städa för fullt, men när vi va klara hade vi bara städat i 2 timmar.. kändes betydligt längre..=P

När det va klart åkte vi till Hemvägen, Våxnäs, för att städa trapphus..
Det var mycket jobbigare än vad man kan tro..
Helt slut i benen, och vi höll bara på i 3 timmar..
Tror vi städade 6 hus tillsammans..=P

Sen åt vi lite mat innan vi åkte hem igen..
Det var min första dag på Keyline..=)

Imorgon blir det samma visa, iaf på morgonen..
Ska möta Petra 6 vid Vikstaskolan igen..
Men det blir nog bara den städningen imorrn, för jag ska nämligen jobba på Bk 17-21, så jag vill ju vara lite pigg då..=P..hehe.

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0