Nervös men förväntansfull..


Imorrn är det tillbaka till jobbet igen, efter en paus på 5 månader..
Är väldigt nervös, men samtidigt förväntansfull.
Ska bli kul att träffa alla igen..=)

Och vad har jag igentligen att vara rädd för..??
Gör jag fel, så är det inte hela världen..=P

Idag har jag och Mattias vart och skrivit in oss på Arbetsförmedlingen, inte för att jag vet vad dom ska göra för mig, men det är väl bra ifall nåt jobb dyker upp på deras dator..=P

Sett på film har vi ju förståss också gjort..=)
Dumbo och bruce and loyd..=)

Blir väl säkert någon mer film innan läggdags sen..=P
Nu tänkte jag göra mig lite kvällsmat..
Håll tummarna för mig imorrn, så skriver jag hur det gick..=)

P.S Kort kommer imorgon!..=) D.S

Kommentarer
Postat av: Kitty

igentligen och förståss! Haha! :)

2009-03-05 @ 20:40:17
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0