Bacon!


Mitt hår ser förjävligt ut just nu!
Så jag har 2 alternativ att tänka på..Jag måste välja mellan att vara blond lr långhårig..??
Och mycket pengar som jag & mamma har lagt ut för att jag ska bli blond igen, då kan jag inte tänka mig nåt annat..
Det ser bra ut längst ner i håret, men den del som var röd är nu bacon.
Så det enda jag kan komma på att göra är att blondera mig, så jag är fint blond i hela överhåret, och sen klippa bort det allra slitnaste...??
Är väldigt frustrerad nu!
Mattias ville att jag skulle vara blond och korthårig, men nu vill han att jag ska vara brunhårig och långhårig..?
Men inte för att jag gör som han vill, men man vill ju vara så snygg som möjligt för sin pojkvän!

Nej Linda får hjälpa mig idag, för jag måste göra nåt iaf!

Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låt det vara,sen klipper du efterhand det växer

ut.innan du tappar hela manen.du är fin ändå.

kram mamsen

2009-05-30 @ 21:58:53
Postat av: linda

så farligt bacon var du inte gumman :P

2009-05-31 @ 11:55:37
URL: http://hummerslem.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0