händerna fulla.


OJ! va dålig jag är på att skriva här nu! =(
Har jobbat mycket och så är det ju full rulle med lilla primadonnan här hemma..=P

Men jag kan ju skriva lite kort om vad som hänt iaf..=)

I lördags kom Kitty äntligen till kil, hade fest här hemma..
Började med att sitta ute och grilla, men det blåste och va så kallt att vi gick in..=(



Söndagen bestod av inte så mycket mer än kärlek med dipp, så att säga..=P
Så det finns inget att skriva om den dagen.

När veckan började igen, var det bara jobb som gällde.
Har fått många extra timmar denna vecka, känns mycket bra!..=)
Det jobbiga denna vecka har väl varit att jag inte hört nåt från lilla Kittson =P
Och pratade inte med hummer förrän igår..!
Vet inte varför, bara blev så.
Men när vi väl träffades gick våra munnar snabbare än duracellkaniner!! =D

Det var väl min vecka, fram till idag iaf..
Idag har Millie varit ensam hemma 1 hel timme för första gången, medans jag jobbade..=P
När jag kom hem var det toa-papper i hela vardagsrummet och självklart en bajshög också..=P



Nu sitter jag iaf ensam hemma, medans min kära sambo är och fiskar..=P
Kitty kommer till Linda sen, så jag tänkte gå och våldgästa dom lite..=)

Kom ihåg!  Ha inte läder i detta väder!   =P

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0