lugn helg.


Våran helg har varit lugn, i fredags var Kitty i kil, så jag, Kitty och Linda satt ute på gräsmattan och tog oss en cider..=)
Men det blev inte mycket mer för mig och Linda för jag skulle jobba på lördag morgon och Linda skulle köra på andra festande människor..=P

På lördagen grillade jag och Mattias och satt på kvällen och tittade på Eurovision och tog oss några öl..
Så det har varit lugnt.

Idag har jag jobbat som vanligt, sen ska jag snart iväg för att jobba lite till..
Undrar bara hur jag ska göra med Millie..??
Jag tänkte att jag kunde jobba när Linda slutar, så kanske hon kan va hundvakt i 4 timmar..
Men jag vet inte när hon slutar, och jag kan inte börja jobba så sent, eftersom det stänger där borta..

Får se hur jag gör, jag kanske kan jobba 2 timmar, gå hem till Millie en liten stund, och sen jobba 2 timmar till..

Men nu tänkte jag iaf sätta mig och äta lite frukost..

see you soon!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0