Min helg


Fredagen var lugn, som vanligt eftersom jag är så duktig och jobbar varje lördag..=P
Men på Lördagen kunde jag släppa loss! =)

Först på dagen fick jag träffa Kitty och hennes bedårande lilla flicka, som blivit en stor flicka nu..=P
Vi satt utanför Linda på gräset där,  alla 5! =P Hilda tyckte Millie var såå rolig så! =D
haha! Och Hilda har blivit så duktig! Tand höll henne i armarna och hon gick så fint så! =)

Måste få träffa er snart igen! Tiden går alldeles för fort!

Senare kom Mattias hem och vi stack till Lennart & Lena..
När grillningen satte igång kom Linda!
Satt ute, pratade, drack, grillade och spelade kubb..Fick också besök av Tobbe, (Mattias bror)
Hade hur kul som helst! Det bara måste vi göra om!


     

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söööt liten flickaa!!

2009-06-02 @ 18:11:30
Postat av: evelina&emma

SVARA GÄRNA PÅ DAGENS FRÅGA OM PARIS HILTONS NYA BFF! :)

ha en bra dag.

2009-06-02 @ 18:22:13
URL: http://eemmaoeveliinaa.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0