Uppdatering:


Lördag.

Jobbade på morgonen, medans Mattias tog Millie i cykelkorgen och begav sig till " farfar ".Lennart .=P
Efter jobbet åkte jag fort hem och gjorde iordning mig för kvällen..=)
Åkte hem till Lennart, som dock inte var hemma.
Jag, Millie och Mattias kände oss ensamma (+ behövde nån som körde till bolaget..) =P , så vi gick och hälsade på hos Mattias mormor & morfar. Mattias fick åka med morfar till bolaget medans jag & Mille var kvar hos mormor  =) .

Efter lite prat, kaffe och kakor bestämde vi oss för att vi var väldigt hungriga..=P
Så tillbaka till "farfar" där Mattias satte igång grillen medans jag gjorde potatissallad..=)

Åt god mat och satt ute hela kvällen, pratade & spelade plockepinn..=)
På kvällen sen kom Lennart hem och vi spelade kubb! =D

En jätte mysig dag!

       

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0