allt klart! tack till alla!


Lägenheten är finare än finast och jag vill bara säga tack till alla underbara som hjälpt oss..
Linda, Mamma. pappa, svärmor, svärfar & Tobbe!! Säg till om jag glömt någon..=P
Tack sååååå mycket hade aldrig kunnat blivit klart så snabbt utan eran hjälp..
Love you!

Måste ju också nämna det fina besöket jag fick igår..
Linda och KITTY! =) kom hit en snabbis, tyvärr var det ju inte så lång stund, men det var helt underbart att få träffa dej min bajs!! =D
Vill att du ska veta att jag älskar dej, och även om det som gick sönder förut, inte kan lagas, så uppskattar jag all tid jag får med dej..
För det vi hade/har är speciellt..
Betydande i mitt liv!!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0