Oj Oj OJ!

Här händer det inte mycket! Jag vet inte varför jag inte skriver här, är ju lite som en dagbok som alla kan läsa..=P Här kommer en liten punktlista på vad ni missat.

* Bor nu i ett underbart litet hus "på landet" (kan man väl säga), Och har det toppen!

* Håller nu på att plugga upp mina gymnasie betyg, samtidigt som jag jobbar 2 timmar varje morgon, för då slipper jag ta studielån. Anledningen att jag pluggar upp mina betyg är att jag senare ska kunna studera vidare till förskolelärare.

* Vår katt Buffa försvann tyvärr, men nu har vi en liten sötnos som heter Kela istället..Förstår inte hur Mattias klarar sig med att vara ensam kille i ett 42 kvm litet hus tillsammans med 4 flickor..=P (Jag tror han älskar det! =D)

* Har skaffat mig ett promenadband, som jag går på varje dag, visst nu har det bara gått 2 dagar, men det är iaf jätte kul..Ser fram emot att bli fin till sommaren kommer.

* Och det största av allt!! Jag har blivit Gudmor till en underbar liten pojk som heter Viktor..Älskar honom sååå!! Men jag har fortfarande svårt att förstå att Linda MIN! Linda har blivit mamma. Jag menar det tog väl minst 1 år innan jag förstod att Kitty var mamma.. Men det är iaf underbart och längtar till man själv får en liten avbild! =P

Hej! så länge.
 

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0